שירותי בניית אתרים ושיווק באינטרנט

כיצד לקדם חנות וירטואלית במנוע החיפוש וכיצד להגדיל את יחסי ההמרה?

קידום חנות וירטואלית
הקמה ותפעול של חנות וירטואלית היא אחת מהדרכים הטובות ביותר להקים עסק אינטרנטי מצליח במינימום השקעה כספית, אולם על מנת שהחנות תצליח להשיג את מטרותיה ולפרנס את בעלייה בכבוד, חשוב מאוד לתכנן אותה היטב, לקדם אותה במנועי החיפוש, לנטר את הנתונים ולשפר אותה בהתמדה כך שתפיק עבורכם כמה שיותר טרנזקציות.
 
חשוב מאוד להדגיש, הקמת החנות היא רק צעד הכרחי בדרך לתפעול המוצלח. לא משנה כמה ה"חנות" שלכם תהיה  מעוצבת, מהו מגוון המוצרים שאתם מחזיקים ועד כמה המחירים שלכם אטרקטיביים – אם לא יגיעו לחנות מספיק גולשים החנות נידונה מראש לכישלון חרוץ.
כיצד תוכלו לגרום לזה לקרות? יש לנו כמה הצעות שיוכלו לעזור לכם להתפרנס בכבוד (ואפילו למעלה מזה...) מהחנות האינטרנטית שלכם.
 

קידום האתר מתחיל הרבה לפני שנכתבת שורת הקוד הראשונה

על מנת שתוכלו לקדם את האתר שלכם, אתם קודם כל צריכים לדעת לאן אתם רוצים להגיע... באמצעות מחקר מילות מפתח מקיף תוכלו לדעת מראש מה הלקוחות שלכם מחפשים, איך הם מחפשים את זה (בהטיית יחיד או רבים, באמצעות ביטוי מדויק או דווקא ע"י מונח כללי וכו') והכי חשוב, כמה גולשים מחפשים כל ביטוי בכל חודש.
 
אין דרך להפריז בחשיבותו של הנתון הזה – אם חשבתם שיש לכם רעיון מבריק אבל אף אחד לא מחפש פתרונות לבעיה שאתם הצלחתם לפתור, הרי שבסבירות דיי גבוהה הפרויקט צפוי להיכשל. אם חשבתם שהמחקר מסתכם באיסוף הנתונים על הביטויים שהגולשים מחפשים, חשוב שתיקחו בחשבון גם את המתחרים שלכם. לא תמיד עסק חדש יכול להתחרות ולנצח עסקים ותיקים (לפחות לא בכל מילת מפתח) ולכן, נסו לבחור בביטוי שבו תוכלו להעפיל לראש תוצאות החיפוש.
נשמע מורכב? אתם בהחלט צודקים – מומלץ מאוד להיעזר באיש מקצוע המתמחה בקידום אתרים.
 

קחו בחשבון שיקולי קידום אתרים שאתם בונים את האתר

חשוב לזכור – המטרה של גוגל היא להציג בפני משתמשי מנוע החיפוש את האתרים הטובים ביותר והרלוונטיים ביותר לחיפוש שביצעו. כיצד מדורגים האתרים? על מנת שגוגל תוכל לדרג מאות מליוני אתרים היא משתמשת באלגוריתם המבוסס על מאות פרמטרים, כאשר האתרים שעומדים בכמה שיותר פרמטרים זוכים להופיע במקומות הראשונים. לכן, חשוב מאוד שבונה האתרים שלכם יכיר כמה שיותר פרמטרים כאלו וידע כיצד לבנות ולתכנן את האתר על פי דרישות מנועי החיפוש המובילים. אם מצאתם מתכנת מעולה המתמחה בבניית חנויות וירטואליות, אבל אין לו את הידע הדרוש לקידום האתר, מומלץ לשכור שירות מחברה לקידום אתרים שתלווה את תהליך ההקמה.  
 

זכרו – האתר שלכם הוא העסק שלכם!

חשוב מאוד לגרום לכך שכמה שיותר גולשים יגיעו לאתר, אבל אם הגולשים הרבים שיגיעו לאתר לא יבצעו רכישות הרי שהאתר לא ישיג את מטרתו. המספר הכי חשוב שלכם הוא יחס ההמרה. כמה גולשים מתוך אלו שנכנסו לאתר נעשו ללקוחות משלמים?. אם יחס ההמרה שלכם גבוה, תוכלו להשקיע יותר כסף בשיווק ותדעו מראש שכל שקל שתשקיעו יחזור אליכם בריבית.  כיצד תוכלו להמיר גולשים ללקוחות?
 
- עיצוב מקצועי
אתם מבקשים מהגולשים לסמוך עליכם ולתת לכם את כרטיס האשראי שלהם. על מנת שירגישו בנוח לעשות זאת עליכם להראות סופר מקצוענים.  וודאו שכל התמונות באתר בגודל אחיד, אל תשתמשו ביותר מדיי פונטיים, ותרו על באנרים קופצים ועל כל מה שלא רלוונטי למוצר. חד, מקצועי וחלק.
 
- הנעה לפעולה
תופתעו לגלות עד כמה הגולשים עושים את מה שביקשתם מהם לעשות. לכן, ברוב אתרי המכירות הטובים תמצאו כפתור גדול ובולט שעליו כתוב "קנה עכשיו". כך, אתם מודיעים לגולש מה עליו לעשות כעת.
 
- ניווט פשוט וקל
אם לגולשים יהיה קל להתמצא באתר שלכם ולמצוא את המוצר שהם מחפשים, יש סיכוי הרבה יותר גבוה שהם ימצאו את מבוקשם ו..פשוט יקנו אותו.
 

- פשוט תהיו "טובים"

מהו עסק טוב? עסק שמספק ללקוחות שירות יוצא דופן, מציע תמחור אטרקטיבי ומחזיק מגוון גדול של מוצרים. אם העסק שלכם יהיה עסק טוב, סביר להניח שהרבה מאוד אנשים ירצו לעשות אתכם עסקים. האתר הוא רק תמונת הראי של העסק.
 
 

יצירת קשר: