שירותי בניית אתרים ושיווק באינטרנט

כיצד שיווק במייל יכול לעזור לעסק שלכם?


שימוש נכון במייל יכול להיות חלק חשוב מהאסטרטגיה השיווקית. השיווק מסייע לעסק בגלל שהוא מבוסס על פניה אישית ללקוח, הוא מגביר את תחושת השייכות והנאמנות והוא גם מביא להגדלת הרווחים. יחד עם זאת, השיווק יכול לעזור רק אם הוא מבוצע בצורה נכונה ועל בסיס מערכת דיוור מקצועית

דיוור ישיר היא שיטת שיווק הנמצאת בשימוש של מוסדות ציבור ומוסדות חינוך, גופים ממשלתיים, אגודות ועמותות. בשנים האחרונות החלו גם חברות עסקיות להבין את היתרונות של שיטת השיווק הזו ולנצל אותה. בנוסף, בעגה המקצועית נהוג להתייחס לשיטה הזו בשם email marketing וניתן לחבר אותה לרשתות חברתיות ומערכות ניהול מסוג CRM.

שיווק במייל יכול לעזור לכל עסק להגדיל את הרווחים ולשפר את מערכת היחסים מול הלקוחות. הוא מגביר את תחושת הנאמנות והלויאליות ומספק מענה מיידי לצורך בקידום מכירות. בנוסף, שיווק במייל מעמיק את הקשר עם לקוחות קיימים, מניע לפעולה לקוחות חדשים ומוסר מידע ללקוח בצורה נוחה ומאובטחת.

מה עושים עם שיווק במייל?

שיווק במייל יכול לעזור גם לעסק שלכם. אין צורך ברקע טכני כדי להשתמש בו והוא מנוהל מתוך מערכת נוחה של דיוור אלקטרוני. שיטת השיווק הזו מבוססת על פניה אישית ללקוח, אך היא מגלמת בתוכה את כל המעלות של תקשורת חדשה.

ניתן להשתמש בה כדי להעביר הצעה שיווקית בפילוח מדויק של קהלי יעד, לפרסם איתה מוצרים חדשים ולהציע שירותים, מבצעים והטבות. שיווק במייל גם יכול לעזור לעסק שמחפש אחר דרכים חדשות לעדכן את הלקוחות במידע שימושי. זו שיטה מצוינת לחברות שנותנות שירותים ומוכרות מוצרים והיא רלוונטית לחנויות מקוונות ולא מקוונות כאחד.

איך משתמשים בשיווק במייל?

התנאי היחיד לכך ששיווק במייל אכן יעזור לעסק שלכם הוא שתשתמשו בכלי הזה בצורה נכונה. במילים אחרות, לא כל מייל שתשלחו ללקוח אכן יגביר את תחושת המעורבות ויביא להגדלת הלקוחות. כמו בכל מערכת יחסים בין מוען ונמען, גם שיווק במייל מחייב אתכם להקפיד על כללי המפתח.

ראשית, השתמשו בנוסח שמתאים לכמה שיותר משתמשים ואל תשכחו להוסיף קישור לאתר החברה או לדף נחיתה ייעודי. עצבו בהתאם את דף הנחיתה והוסיפו לו את לוגו וצבעי העסק. זכרו כי המטרה של שיווק במייל היא להגדיל את קהל הלקוחות, ולא רק לעדכן אותם במבצעים והטבות. ודאו שההודעה נפתחת מהר, בחרו כותרת מעניינת לשורת הנושא ונסו להוסיף פניה אישית עם שם הנמען. גם כתיבה בגוף ראשון יכולה לעזור לכם להפיק מקסימום תועלת מהשיטה.

שנית, החליטו יחד עם אנשי מקצוע על תדירות מתאימה לשליחת מיילים. אל תגזימו בכמות הדיוור ומצאו את הנוסחה המאוזנת שתתאים לכם. שלבו את השיווק במייל עם כלים טכנולוגיים נוספים ועזרו לעסק לגדול ולהתפתח.
 

יצירת קשר: