שירותי בניית אתרים ושיווק באינטרנט
דף הבית >> מאמרים >> שיווק באינטרנט – ופתאום זה כיף להשיג לקוחות
 

שיווק באינטרנט – ופתאום זה כיף להשיג לקוחות 

שיווק באינטרנט היא הדרך היעילה ביותר והממוקדת ביותר למכור את המוצרים והשירותים שאתם מציעים. ולא רק יעילה, ממוקדת ומאפשרת קשר רציף עם הלקוחות – אלא גם המהנה ביותר, והרי אין טעם בשיווק שאין בו גם הנאה (מעבר לסיפוק הנובע מהצלחות ומכירות רבות). בנוסף, האינטרנט הוא מקום שבו, במקרים רבים, הגולשים מרגישים משוחררים יותר ולכן קל יותר לפוגג את ההתנגדויות שלהם ולגרום להם להקשיב לנו ובהמשך לקנות מאיתנו.
 
היתרונות של שיווק באינטרנט רבים: מדובר בשורה ארוכה של כלים המעניקים לבעל עסק, כל עסק כמעט, יכולת לשמור – בקלות ובנוחות – על קשר קבוע עם לקוחותיו, להציע מבצעים בצורה מפולחת במיוחד, לשלוח מסרים (פרסומיים ואחרים) לקהל רחב באופן שוטף ללא כל מאמץ, לשנות קמפיינים בזמן אמת בהתאם לתגובות הקהל – ולקבל בכל רגע ורגע תמונת מצב מדויקת לגבי האפקטיביות של כל מרכיב של השיווק.
 
שיווק באינטרנט – לא לעשירים בלבד
כשמקלידים בגוגל, או בכל מנוע חיפוש אחר, את הביטוי "שיווק באינטרנט חינם" – מקבלים מאות אלפי תוצאות. למען האמת, הביטוי "חינם" מעט מרמה, שכן שום דבר הוא לא חינם – אבל עם מעט מאמץ, למידה ורצון, אפשר ליהנות משיווק באינטרנט בעלויות נמוכות מאוד, מבלי להזדקק לאנשי שיווק יקרים ומשרדי פרסום שעולים הון. שיווק באינטרנט הוא פתרון נהדר גם לעסקים קטנים – בין אם מבחירה (לא כיף להשתעבד לעבודה, תמיד כדאי להשאיר זמן ללכת לים...) ובין אם כי הם רק בתחילת הדרך.  
 
גם הרשתות החברתיות נחלצות לעזרתנו 
בתחילת 2004 בנה מארק צוקרברג את "הפייסבוק", אתר לשימושם והנאתם של הסטודנטים באוניברסיטת הרווארד. ב-11.9.2006 נפתח האתר לקהל הרחב, וב-2011 כבר הוערך מספר הגולשים שפעילים מדי יום בפייסבוק בכחצי מיליארד.
 
עם היקף פעילות שכזה, אין פלא כי הביטוי (המעט שחוק) "אם אתה לא שם אתה לא קיים" כאילו נולד כדי לתאר את פייסבוק, וגם בעלי עסקים רבים משתמשים ברשת החברתית (שבעקבות האבולוציה נוסף לה פן מסחרי) למטרת שיווק באינטרנט.
 
לצד פייסבוק, ישנן רשתות חברתיות רבות נוספות, כולל כאלה שמלכתחילה הוקמו עם אוריינטציה עסקית – למשל לינקדין (Linkedin), אחד המקומות היותר טובים לשיווק באינטרנט ובפרט ליצירת שיתופי פעולה עסקיים.  
 
מי צריך חנות פיזית כשיש שיווק באינטרנט?
מאפיין נוסף של שיווק באינטרנט שהופך אותו לפופולארי יותר ויותר הוא האפשרות לוותר על חנות פיזית, ועל כאבי הראש הכרוכים בה (ניסיתם פעם לקבל אישור מהעירייה לשלט? לשנות סעיף בחוזה דרקוני עם הנהלת קניון זה או אחר?) שלא לדבר על ההוצאות העצומות (שכירת מבנה, ארנונה, רישוי, החזקת מלאי מספיק גדול ועוד ועוד).
 
על פי מחקרים עדכניים, שניים מכל שלושה ישראלים רוכשים באינטרנט בקביעות, והיקף הסחר דרך הרשת נאמד בכ-4 מיליארד שקל לשנה (ונמצא כל הזמן במגמת עלייה). שיווק באינטרנט שמתבצע בחוכמה וביעילות מאפשר לנו להחזיק "חנות וירטואלית" (שבפועל, אין ממשית ממנה) ובאמצעותה למכור כמעט כל מוצר או שירות. 
 

רוצים לדעת עוד  - צרו קשר או בטלפון, שחר - 054-4750316

יצירת קשר: